Table of Contents
Evenimente Corporate
Cel mai eficient mod de a prezenta un produs este sa creezi o experienta cat mai personala sau daca acest lucru nu este posibil atunci la expozitii si/sau conferinte. La astfel de evenimente oamenii reusesc sa lege atat prietenii cat si conexiuni durabile.
Intr-un sondaj efectuat anul trecut de Bizaboo pe 1000 de respondenti, 41% au considerat ca evenimentele la care oamenii au sansa sa interactioneze direct sunt cel mai bun canal de marketing. Aproape toate evenimentele de acest tip sunt oportunitati valoroase pentru a creea conexiuni umane intr-o lume din ce in ce mai digitala.
Cele mai bune campanii de tip “marcom” se petrec in lumea reala si nu pe ecranele computerului. Conferintele si expozitiile sunt insa medii care pot duce la transmiterea sigura a agentilor patogeni precum Coronavirus.
In acest context, organizatorii de evenimente corporate vor trebui sa invete si sa adopte rapid noi practici.
Optiunile actuale sunt fie de a le amana sau pur si simplu de a le anula.
Exista insa si o a treia optiune demna de luat in calcul acolo unde segmentul logistic o permite: Organizarea de evenimente virtuale.
Platforme precum Youtube, Facebook, Twitter etc. permit organizarea de evenimente live, ceea ce reprezinta o modalitate excelenta de a viza/ interactiona cu un public cat mai larg.
Evenimentero
Daca aveti mai multe intrebari despre organizarea evenimentului companiei dumneavoastra, va rugam sa folositi formularul de contact.
Site partener: www.orangephotos.ro