Table of Contents
Organizarea evenimentelor corporate.
Transformarea este tendinta care va defini directia principala de dezvoltare a industriei evenimentelor in perioada 2020. Iata cateva idei privind tendintele evenimentelor pentru planificarea evenimentelor corporate.
Imbunatatirea check-in-ului evenimentului.
Evenimentele corporate sunt dinamice, astfel ca 2-3 minute pe care trebuie sa le petreci intr-un mod ineficient in timpul unui eveniment de 8 ore va parea o eternitate. Nimeni nu vrea sa astepte, deoarece serviciile digitale ar trebui sa ofere rapid toate informatiile necesare. Acelasi lucru este valabil si in cazul inregistrarii la fata locului si a procesului de check-in la eveniment. Fa-l sa se deruleze rapid si eficient.
Publicul tau isi doreste autenticitatea.
Conform raportului UFI, vizitatorii evenimentului s-au saturat de formatul traditional, asa ca este absolut necesar sa ii surprinzi in 2020. Fii diferit de ceilalti si alege locuri unice de care vizitatorii isi vor aminti.
Durabilitatea face parte din plan.
Poti schimba cursul plictisitor al oricarui eveniment cu un continut de program pregatit cu atentie si un plan de sustenabilitate.
“Infuzarea” evenimentelor cu experiente practice.
Este usor sa umpli un sala de conferinte cu panouri si roboti digitali, dar nu uita ca utilizarea ultimelor tendinte tehnologice pentru evenimente doar de dragul modei este doar ornamentala si nejustificata din punct de vedere financiar. Daca planuiesti sa-ti surprinzi oaspetii in 2020 alege ceva practic si util.
Oportunitati de invatare personalizate pentru o mai buna implicare in evenimente.
Personalizarea a patruns cu avant in toate domeniile de business si odata cu fluxul din ce in ce mai mare de date despre informatii si educatie, aceasta tendinta va fi in continua crestere. Prin urmare, incurajeaza-ti invitatii care doresc sa participe la fiecare grup al evenimentului, dar nu asteapta sau nu solicita interes din partea tuturor.
Medii de intalnire viitoare pentru a spori inovatia evenimentelor.
Permite sponsorilor sa aleaga mediile, sa iti ofere mijloacele tehnice si sa aranjeze zone pentru interactiunea cu clientii sau chiar sa ofere ceva pe cont propriu.
Utilizarea parametrilor pentru modelarea si personalizarea multimilor.
In ultimii ani, algoritmii de clasament ne-au facut mult mai selectivi, iar acum suntem pregatiti sa consumam doar continutul pe care il dorim legat de tendintele de intalnire si evenimente. In plus, il putem masura eficient pentru a personaliza evenimentele sau a prezice tendintele viitoare.
Experiente interactive de eveniment live pentru amintiri mai semnificative.
Participantii la evenimente au multe de facut: sa invete, sa vorbeasca, sa se distreze, sa vanda ceva, sa cumpere ceva, sa se inscrie pe retelele de socializare si sa cunoasca uneori atractiile locale. Toate acestea creeaza nenumarate amintiri care vor duce la asocieri pozitive cu brandul tau.
Strategiile de sustenabilitate inlocuiesc programele unice.
Managementul strategic al sedintelor introduce din ce in ce mai multe organizatii in activitatea lor. O strategie foarte bine pusa la punct ajuta la evitarea suprasolicitarii cu o saptamana inainte de inceperea evenimentului; astfel devine un avantaj al negocierii atunci cand discuti cu investitorii.
Puterea achizitiilor.
Este impresionant atunci cand biletele la un eveniment se vand in primele minute dupa deschiderea casei de bilete online, dar tendinta anului 2020 este ca vanzarile sa se faca lent. Astfel, doar cei cu adevarat interesati vor lua parte la eveniment.